Pchulpnederland Review

Heeft jou apparaat een goede of leuke ervaring gehad met onze service laat het andere apparaten ook weten!

Beoordelingen Pchulpnederland

8,7
140 beoordelingen

    Ronald (Heemskerk)

    7


    Het scherm was kapot en is prachtig gerepareerd. Alleen de camera werkt niet meer. Niet onoverkomelijk maar wel slordig omdat je er achter komt als je de camera nodig hebt 🙂 omdat je school moet volgen door een corona crisis.

    Julia (Amsterdam)

    6


    De klantvriendelijkheid was goed. Maar de batterij die ze in mijn nieuwe laptop hebben gezet niet. Hij gaat snel leeg en soms valt mijn computer uit terwijl de batterij nog halfvol zou moeten zitten. Ook heb ik nu soms flashes in mijn scherm. Dit terwijl ze zeiden dat ze uit ervaring de beste batterij hadden en ik daar de prijs ook voor heb betaald.

    Gerie (Amsterdam)

    7


    Hoewel ik meerdere keren moest terugkomen, bleef de behandeling vriendelijk en goed. Helaas moest ik 2x terugkomen met de aangekochte PC omdat er iets niet goed was. Overigens werd dat beide keren goed en kundig verholpen.

    Barbara (Amsterdam)

    6


    Ik ben geen hardware-kenner.... Mij was aangeraden om voor de overgang naar Windows 10 een SD-schijf o.i.d. te laten plaatsen, maar voorafgaand een back-up te maken. Dat had ik gedaan, op een externe harde schijf. Dus toen ik mijn vraag in de winkel stelde, zei ik dat een back-up niet nodig was. Maar ik ging er niet van uit dat ik een totaal gehusselde PC terug zou krijgen. Al mijn mappen (Eudora) waren verdwenen. Dat is voor mij heel erg lastig! Ik ben teruggegaan, en tegen kleine betaling (30 euro) heeft PCHulpNederland een deel van Eudora teruggezet op een voor mij vindbare plek, maar slechts voor 2 maanden en ook zonder de mappen. Ik had graag tevoren te horen gekregen wat het zou betekenen als er door PCHulp geen back-up werd gemaakt. Theoretisch heb ik alles nog, maar ik kan voor de voorbij jaren mijn emails niet meer terugvinden, omdat alles door elkaar zit. Gelukkig kan ik nog wel bij de meeste documenten en afbeeldingen.

    Sofie (Jansen)

    9


    PC hulp heeft mij geholpen mijn oude bestanden terug te halen van een kapotte laptop. Heel fijn om vooral al mijn foto’s terug te hebben!

    jeroen (amsterdam)

    8


    goed duidelijk aangegeven wat de mogelijkheden waren . helaas was het klonen niet meer mogelijk, maar daar hadden ze voor gewaarschuwd. de laptop werk weer fijn .... beter zelfs hij heeft nu veel beter geluid 🙂 kers op de taart

    Theo (Amsterdam)

    8


    Zowel in de winkel als telefonisch ben ik goed en snel geholpen

    Maike (Broek in Waterland)

    10


    Zie bovenstaande, Jamie was erg aardig en behulpzaam, zelfs toen ik tot 2 toe moest terugkomen omdat mijn internet niet werkte.

    peter (amsterdam)

    10


    het kan in één woord: uitstekend

    Tim (Heemstede)

    10


    Wilde van een iets oudere goede laptop de schijf laten vervangen door een SSD met behoud van besturingssysteem en files. Werd binnen 1 dag foutloos opgelost. Laptop nu veeeeel sneller. Dank heren!

    Jacqueline (Amsterdam)

    10


    Als kleine ondernemer ben ik afhankelijk van een goed werkende computer. Jamie zorgt daar al jaren voor, tot mijn volle tevredenheid.

    Pascal (Assendelft)

    9


    Zeer tevreden met de service en snelheid van de dienstverlening. Probleem met laptop werd direct herkend, oververhitte batterij. Onderdeel moest besteld worden, maar snel en naar tevredenheid (Prijs/kwaliteit/snelheid) hersteld.

    Julia (Amsterdam)

    10


    My laptop was fixed really quickly. The cost estimate was correct and service nice.

    Annet (Amsterdam)

    10


    De flexibiliteit om persoonlijk mijn laptop te komen ophalen/terugbrengen aan de deur i.v.m. mijn quarantaine, heb ik enorm gewaardeerd! De communicatie over de verschillende stappen en mogelijkheden bij de reparatie was bovendien uitstekend, evenals de snelheid van het hele proces. Veel dank!

    Linda (van Hage)

    7


    De service was vriendelijk en de reparatie is de tweede keer goed uitgevoerd. Helaas was de eerste keer de reparatie niet juist uitgevoerd waardoor ik geen keus meer had een duurder dan verwachte reparatie te laten uitvoeren in twee delen. PChulp heeft er alles aan gedaan het ze goed mogelijk op te lossen.

    Mic (Limmen )

    8


    Heb al regelmatig gebruik gemaakt van Pchulpnederland en ben altijd tevreden gesteld. De laatste keer bleek de (initiële) diagnose niet te kloppen waardoor de reparatie achteraf veel meer zou gaan kosten dan aanvaardbaar was voor de Macbook in kwestie. Een medewerker heeft mij uitgelegd wat het probleem was en vond zelf ook dat de kosten niet in verhouding zouden staan met de 'leeftijd' van het apparaat. Keurig afgehandeld ondanks de teleurstelling.

    Karin (Amsterdam)

    10


    Echt goed geholpen door jullie medewerker, wat een held!

    Yuri Demchenko (AMSTERDAM)

    10


    Very helpful. Resolved problem with memory extension that I could not solve myself and with other services.

    Matthijs (Amsterdam)

    10


    -

    John (Amstelveen)

    8


    Nadat mijn laptop gecrashed was, ben ik door de medewerkers van PcHulpNederland correct behandeld. Het lukte niet in één keer (waren 4 pogingen voor nodig), maar uiteindelijk is alles op zijn pootjes terecht gekomen. Ben uiteindelijk blij met het resultaat. Alle software die ik gebruikt heb werkt weer.

    Melvin (Zaandam )

    8


    Bedankt!

    Vera (Amsterdam)

    8


    Snelle en professionele dienstverlening

    ronald (holm)

    8


    vriendelijk en gericht op wens van klant

    Cees (Duivendrecht)

    9


    Deskundig en vriendelijk personeel top! Fijn parkeren voor de deur.

    Jaleeza (Amsterdam)

    8


    In mijn laptopscherm zat een barst. Deze kon binnen een paar uur vervangen worden voor niet veel geld! Helaas raakte die los na twee weken. Terug gegaan, vervolgens was die gerepareerd binnen een dag! Aardige mannen achter de balie en goede service.