Pchulpnederland Review

Heeft jou apparaat een goede of leuke ervaring gehad met onze service laat het andere apparaten ook weten!

Beoordelingen Pchulpnederland

9,2
37 beoordelingen

    Amy (Sanders)

    10


    Al twee keer heb ik mijn laptop moeten brengen en beide keren werd ik snel geholpen. De medewerkers zijn hier altijd vriendelijk en behulpzaam.

    true

    Hiske (Becker)

    9


    Mijn macboook had 12 uur in het water gestaan, door een lekkage bij de bovenburen. PC hulp heeft mijn data kunnen redden en de macbook gerepareerd binnen een paar dagen. En dan hadden ze ook nog tijd om mijn paniek te sussen. Bedankt PC hulp!

    true

    Jilles (Amsterdam)

    9


    Snel, duidelijk (handig bij computers) en efficient geholpen.

    true

    anoniem ()

    7
    true

    Judith (Amsterdam)

    9

    Randy (Koog aan de Zaan)

    10
    true

    WILLEM VAN DER WERF (AMSTERDAM)

    10
    true

    Aline ()

    9
    true

    ☺ (Amsterdam)

    10
    true

    Petra (Amsterdam)

    10
    true

    Rien (Amstelveen)

    10
    true

    anoniem ()

    10
    true

    Hans Sonneveld (Amsterdam)

    10
    true

    Nienke (Amsterdam)

    10
    true

    Aline ()

    10
    true

    Emile (Amsterdam)

    9
    true

    anoniem ()

    9
    true

    Ellen (Amsterdam)

    10
    true

    Nino (Utrecht)

    10
    true

    Willem van der Werf (Amsterdam)

    10
    true

    M (AMSTERDAM)

    8


    Een windows imagebackup die niet op mijn laptop terug kon, is door PC-Hulp gekraakt, en al mijn bestanden zijn gered. Het kostte me €189, dat wel, maar anders was ik alles kwijt geweest. Verder leek het wel alsof de werknemers van het bedrijf een stuk minder weten dan de grote smurf. Ik kreeg verschillende informatie en verschillende prijsopgaven van twee verschillende mensen, maar de grote smurf heeft uiteindelijk uitsluitsel gegeven, en de boel gerepareerd. Maar al met al erg positief dus.

    true

    Joop (Amsterdam)

    8


    Nieuwe accu voor laptop besteld redelijk snel geleverd

    true

    René (Zandvoort)

    10


    Mijn HP laptop was inmiddels zoooo ontzettend traag geworden, plus nogal "besmet" geraakt met een heleboel rotzooi, en wel dermate veel dat in goed overleg het betere besluit werd genomen om de standaard harde schijf te vervangen door een zgn. "SSD" exemplaar. Na deze ingreep en met alles opnieuw aan software geïnstalleerd, is-ie zo onvoorstelbaar veel beter, stiller en vele malen sneller geworden! Hadden "ze" me bij voorbaat ook voorspeld, en is ook zo uitgekomen. Ik heb nu weer een perfecte laptop om op te kunnen werken, en hij is nu zelfs beter dan toen ik hem voor jaren terug heb aangeschaft! Dus ik ben dik tevreden over deze zaak, en ik zal er voor een volgende keer dan ook graag nog eens terugkomen! Was getekend, René B.

    true

    Jeroen (Amstelveen)

    10


    Snelle diagnose van probleem met kapotte PC. Goed advies voor vervangend onderdeel. Prima service!

    false

    Joost (Amsterdam)

    10


    Goed georganiseerd bedrijf met duidelijke kost overzicht. Professioneel advies. Computer werkt fantastich Joost

    true

    ru (Amsterdam)

    5


    - Ik heb vrijdagochtend mijn laptop gebracht. Het was onduidelijk of ik deze voor maandag terug zou krijgen. - Mijn wifi kaart was kapot. Nu is een externe wifi-kaart geïnstalleerd waardoor ik 1 van mijn 3 schaarse wifi poorten kwijt ben. - Telefonisch werd voorgesteld een vaste harde schijf (SSD) te installeren. Dat was een dure oplossing, m.i. niet in verhouding tot de waarde van mijn laptop. Plus er was geen probleem met mijn harde schijf. - Op mijn initiatief kwam er een alternatief aanbod om de computer "schoon" te maken. Ik heb 160 euro betaald en mijn computer doet het een stukje beter. Ik twijfel of ik jullie zou aanbevelen (maar ik moet hieronder ja of nee kiezen)

    false

    Dennis (Amsterdam)

    10


    doen het gewoon!

    true

    Niek (Amsterdam)

    9


    ik ben boven de 80, en niet helemaal geschikt voor de 21e eeuw. des te meer waardeer ik het geduld waarmee PCHulp mij telkens weer tegemoet komt.

    true

    Sophie (Amsterdam)

    5


    Uiteindelijk bleek de oorzaak van het probleem niet te zijn wat uit jullie onderzoek kwam. Dus ik ben toch blij dat ik alsnog naar de Apple store ben gegaan.

    false